.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پذیرش سه هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: هم اکنون سه هزار دانشجو در بزرگترین دانشگاه پزشکی مازندران پذیرش شدند.

به گزارش مهر ، محمد مهدی ناصحی عصر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه معاونین دانشجویی و فرهنگی، آموزشی و تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری با اشاره به اینکه دانشگاه با حضور چهره های درخشان وفرهیخته اعضای هیئت علمی، محیطی علمی و سرشار از معنویت است افزود: اعضای هیئت علمی دانشگاهی جزیی از فرهیختگان جامعه بوده و در این محیط مقدس و معطر به نور ایمان بدون سلائق و جناح بندی های سیاسی به تعلیم و تربیت مشغول هستند.

ناصحی افزود: باید ازظرفیتها و تجارب تمام نخبه ها استفاده شود و از تفکر خاص و بسته پرهیز کرده تاخدمت جامعی به استان و کشور کنیم .

رئیس داشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به زحمات مسئولین سابق این دانشگاه افزود: مجموعه فعلی مدیون زحمات مدیران گذشته است و بر همین اساس از مدیران با تجربه دوره های گذشته استفاده شده است .

وی با اشاره به اینکه دانشگاه محیطی علمی فرهنگی است افزود: با توجه به اینکه فرهنگ هر جامعه ای در دانشگاه ترسیم شده وتعلیم داده می شود توجه ویژه به حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی لازم و ضروری است .

ناصحی با اشاره به پذیرش بیش از سه هزار دانشجو در این دانشگاه اظهار داشت: پذیرش اعضای هیئت علمی از اقدامات جدید دانشگاه است.

وی تقویت سیستم آموزش از راه دور را از اقدامات آینده این دانشگاه دانست و افزود: توانمند سازی اعضای هیات علمی ارتقاء سطح کیفی و افزایش دانشجویان سطوح عالی از برنامه های دیگر این دانشگاه است.

فرهنگ بابا محمودی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه با اشاره به اینکه مشکلات همه جوامع ریشه در مشکلات فرهنگی دارد افزود: باید در مراکز فرهنگی مثل دانشگاه مراقب خود باشیم تا خادم خوبی برای مردم باشیم.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه افزود: دانشگاه یک مکان فرهنگی است و سه هدف عمده دارد و آن تولید علم، تولید عالم و رساندن خدمات به مردم است.

محمد آزاد بخت، معاون آموزشی دانشگاه نیز با تاکید بر امانت داری افزود: اگر امانتی در اختیار کسی قرار داده شد باید در حفظ امانت تلاشکنیم تا به صاحب امانت برسد و این مسئولیتها از امانت الهی است و باید در حفظ آن کوشا باشیم

وی با اشاره به اینکه انسانها از توانمندی و ظرفیت بسیار بالایی برخوردارند افزود : جابجایی مدیران بمعنی ناتوان بودن مدیر قبلی نیست و هدف استفاده از ظرفیتهای بیشتر انسانها است و مهم این است که از بیشترین توانمان در دوره مدیریت استفاده کنیم

احمدعلی عنایتی معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به این مهم که معاونت تحقیقات و فن آوری فقط برای تولید علم نیست افزود : نگاه تولید فن آوری و رفاه اجتماعی از دیگر کارهای این معونت است

وی با اشاره به افق 1404 و نقشه های علمی کشور افزود با روشهای سنتی هیچگاه به جایگاه مشخص شده نخواهیم رسید

در این مراسم دکتر کوروش وحید شاهی نیز بعنوان مشاور رییس دانشگاه در امور آموزشی و مدیر آموزشی معرفی شدد .

در پایان از معاونین سابق دانشگاه تقدیر بعمل آمده و هدایایی به آنها داده شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 اسفند 1388
سلام

از آقای دکتر ناصحی تقاضا داریم تا توانایی علمی و اجرایی و مدیریتی خانم دکتر کاشی را برای معاونت درمان دانشگاه مورد بررسی قرار دهند.

ضمنا خواهشمندیم تا جناب دکتر ناصحی با تحقیق از مراکز نظارتی استان و حراست دانشگاه نسبت به عملکرد شخصیتی و کاری دکتر فرزاد گ ؛ مدیریت نظارت بر درمان و مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه را مورد بررسی قرار داده - چرا که ایشان در ظاهر یک فرد خوب و موجه می باشند ولی در کل یک فرد دسیسه گر و توطئه گر می باشند که ابزار دست افراد سیاسی برای خراب کردن و زیر سوال بردن دیگران می باشند
فردی که برای رسیدن به منفعت مادی و شخصی نه وفادار به جریان راست است و نه جریان چپ
فردی که برای تبدیل استخدام قراردادی خود به قرارداد رسمی حاضر است دست به هر کار بدی بزند
به طور خلاصه کانون توطئه و تخریب دیگران است
که به عنوان مثال می توان به عملکرد نامبرده در نظام پزشکی ساری و تشنگی نامبرده برای کسب عنواین استانی و اداری و صنفی و تخریب ناحق سرداران سپاه اسلام توسط ایشان می توان ذکر نمود
از دکتر ناصحی خواهشمندیم تا با بررسی و تحقیق این فرد را از دانشگاه علوم پزشکی اخراج نماید
دانشگاه علوم پزشکی جای افراد درستگار و مومن می باشد نه جای افراد ریاگاری همچون فرزاد گ .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.464 seconds.